پروژکتور برج نوری

پروژکتور برج نوری

شرکت مهندسی نوین تاب تولید کننده پروژکتور برج نوری، با توجه به نیاز کشور در جهت نورپردازی و روشنایی بهینه، با توجه به پیشرفت صنعت برق و نورپردازی حرفه ای، طراحی و ساخت پروژکتور برج های روشنایی را در دستور کار خود قرار داده و مفتخر است که تا امروز به عنوان مبتکر، طراح و تولید کننده، طرح های منحصر به فرد صنایع روشنایی، با جدیدترین روش های تولید و بروزترین قطعات با طراحی های زیبا و جدید از مواد اولیه درجه یک، قابلیت رقابت از نظر قیمت و کیفیت با برندهای برتر وارداتی را بدست آورده است. همچنین حضور مستمر در نمایشگاه های بین المللی صنعت برق ایران و اخذ مجوزها و تاییدیه های استاندارد از دیگر افتخارات این شرکت میباشد.

کاربرد برج های روشنایی(برج نوری)

برج نوری که با نام های دیگری نظیر برج روشنایی ، دکل روشنایی و برج نور هم شناخته می شود، سازه ای فلزی است با تعدادی پرژکتور که برای تامین روشنایی محوطه های وسیع استفاده می شود و به طور کلی برج نور ، از دو قسمت اصلی تشکیل شده است ، یک قسمت ستون اصلی و قسمت دیگر فریم پرژکتورها یا سبد که محل نصب پرژکتور ها می باشد.

تامین روشنایی محیط های باز گسترده شهری و برون شهری، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، پارک ها، میادین، ورودی شهر ها، بیمارستان ها، محوطه کارخانجات و … با پروژکتورهای برج نوری ساخت شرکت نوین تاب (پروژکتور برج نوری/پروژکتور برج روشنایی/نورافکن برج نوری/لامپ برج نوری/دکل برج نوری/برج نوری led/برج روشنایی خورشیدی/برج نوری خورشیدی)

 

پروژکتور برج نوری/پروژکتور برج روشنایی/نورافکن برج نوری/لامپ برج نوری/دکل برج نوری/برج نوری led/برج روشنایی خورشیدی/برج نوری خورشیدیپروژکتور برج نوری/پروژکتور برج روشنایی/نورافکن برج نوری/لامپ برج نوری/دکل برج نوری/برج نوری led/برج روشنایی خورشیدی/برج نوری خورشیدیپروژکتور برج نوری/پروژکتور برج روشنایی/نورافکن برج نوری/لامپ برج نوری/دکل برج نوری/برج نوری led/برج روشنایی خورشیدی/برج نوری خورشیدیپروژکتور برج نوری/پروژکتور برج روشنایی/نورافکن برج نوری/لامپ برج نوری/دکل برج نوری/برج نوری led/برج روشنایی خورشیدی/برج نوری خورشیدی

بهترین نوع پروژکتور برج نوری کدام است ؟

پروژکتور برج نوری یکی از مهمترین قسمت های یک برج نوری است که تعیین کننده خیلی از موارد حساس و مشخصات فنی برج نوری است و در برآورد قیمت سازه برج نوری هم تاثیرگذار است. این که چه پروژکتوری و در چه ارتفاعی برای برج روشنایی مورد نظر ما استفاده شود ، مهمترین سوال در این زمینه است و نکته ای است که در هنگام استعلام قیمت پروژکتور برج نوری و خرید آن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

پروژکتور برج نوری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پروژکتور برج نوری با توجه به نوع برج و قدرتی که برای تأمین روشنایی نیاز دارد، انتخاب می‌شود. از آنجا که برج‌های نوری معمولا در فضای آزاد نصب می‌شوند و در معرض شرایط مختلف جوی اعم از باد، طوفان، گرد و غبار، نور خورشید، باران، مه و … قرار دارند، باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که در برابر چنین شرایط متغیری مقاوم بوده و دوام بیاورند.
نکته دیگری که در انتخاب پروژکتور برج نوری برای یک برج باید مدنظر قرار گیرد، توان و زاویه پخش نور پروژکتور است. هر چه توان پروژکتور برج نوری بیشتر باشد، و زوایه نور بسته تر باشد (کمتر از ۹۰ درجه) قدرت پرتاب نور آن بیشتر می‌شود و هرچه زاویه باز تر باشد (بالای ۱۲۰ درجه) دامنه نورانی سازی آن افزایش می‌یابد. بسته به اینکه برج‌های نوری در چه فاصله‌ای از یکدیگر قرار داشته باشند و هر یک برای روشن کردن چه محدوده‌ای طراحی شده است، توان پروژکتور و زوایه پخش نور مشخص شده و پروژکتور را طبق آن انتخاب می‌کنند.

پروژکتور برج نوری باید در برابر آب مقاوم باشد. جنس پوشش رویی و طراحی آن باید به نحوی باشد که در صورت برخورد آب با آن حتی در فشارها و حجم‌های بالا برای آن مشکلی به وجود نیاورد. همچنین می‌بایست در برابر نوسانات برق که معمولا در برج‌های نوری اتفاق می‌افتد مقاوم بوده و توان تغییرات ولتاژ را داشته باشد.
در ترکیب برخی پروژکتورهای برج نوری نور آفتاب و مهتاب به صورت همزمان به کار رفته‌اند. این نوع رنگ نور از بسیاری جهات بهتر از استفاده از نور آفتابی یا مهتابی صرف است. نور مهتابی باعث افزایش انرژی افراد می‌شود، در حالی که نور آفتابی و گرم حس غروب خورشید را تداعی کرده موجب خواب آلودگی می‌شود. ترکیب این دو وضعیت مناسب‌تری را به وجود می‌آورد که بهتر است در انتخاب پروژکتور برج نوری مورد توجه قرار گیرد.(پروژکتور برج نوری/پروژکتور برج روشنایی/نورافکن برج نوری/لامپ برج نوری/دکل برج نوری/برج نوری led/برج روشنایی خورشیدی/برج نوری خورشیدی)